Friday, September 3, 2010

PenGalaMan yaNg MenDatAngkan SeceBis unGkaPan yaNg tidAk daPat diUcapKan deNgan Kata-kaTa.


Peristiwa ini berlaku pada 30, 31 julai dan 1 ogos 2010, dimana kami telah menjalankan sebuah program yang di kenal sebagai (KEMUDA). Banyak pengalaman pahit dan pengalaman manis yang saya tidak dapat lupakan dalam program ini. Rasa-rasanya banyak2 program yang dijalankan, inilah merupakan program yang saya tidak dapat lupakan kerana kawan saya yang paling rapat dengan saya pada masa itu telah kemalangan. Rasa sangat sedih namun program must go on....... alhamdullillah, program tersebut dapat dijalankan dengan baik. Seronok sangat tengok perangai budak-budak kat sekolah ini. Semuanya, saya rasa mempunyai personaliti ektrovert sahaja... tidak malu untuk menonjolkan diri masing-masing.



Photoshut pelajar bersama dengan fesilitator

Ice Breaking - cari saiz kaki yang sama

Senaman aerobik bersama dengan dila dan saya

wah!.... nak tangkap apa tu?.

Posing jap after sukanneka

Kemanalah agaknya ketua aku nak bwa aku ni...

Majlis penutup.....

No comments:

Post a Comment